Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kikkerinje.JPG

    M'n plantje is dood!

    QNQ201604.172.JPG

    Geknipt en geschoren, en ze ligt nu uit te rusten in d'r hangmat.
    De Vorstige Kush dus.
    't Zal net een weckpotje vol worden, tis niet bijzonder veel.
    Wel aardig compact. Ik ben benieuwd hoe die over een paar weken is.

    Knipsels heb ik even in de vriezer gemikt.
    Waarom ? Tja, i dunno..normaal leg ik dat op een stuk karton te drogen en bewaar alles in een trommel tot ik genoeg heb om te icen.
    Dusse ik trek gisteren een pizza uit de la, komt me daar toch een wietlucht tegemoet uit de vriezer...!
    Poeheej, da's niet zo'n strak plan dus, beter gewoon drogen en in een luchtdichte trommel bewaren.
    Raar dat je daar nooit iets over leest heh, als iemand weer eens aanraadt om knipsels in te vriezen. Da's best een belangrijk dingetje.
    Als je kids net een Raketje uit de vriezer willen halen, gaat ze dat wel opvallen natuurlijk.

    QNQ201603.169.JPG QNQ201603.165.JPG QNQ201603.167.JPG

    De Heilige prinses staat er nog.
    Die gaat nog een weekje struggelen.

    QNQ201603.166.JPG

    Ze ziet er niet al te best meer uit, maarja, doe je niks aan, had het geen plant moeten worden eh.

    QNQ201603.168.JPG

    Mooi weer dit weekend !
    Ik denk dat de autoflowert naar buiten gaat morgen. Sun.gif
    QNQ201603.170.JPG
    Vandaag zag ik een vrouwelijk voorbloeisprietje, dus da's geluk hebben.
    Ik had 3 zaadjes gezaaid, en dit was de grootste slash best groeiende.
    De andere twee hadden ook 'n beetje verfrommeld blad, dus die had ik eigenlijk al snel afgeschreven.
    Meestal is dat de man, maar alsof ze de datum wist kwam er een witte pistil tevoorschijn vandaag.
    QNQ201511.190.JPG
    Zaadjes van de onbekende schenker.
    Niemand heeft zich gemeld, dus ik weet niet van wie deze kwamen.
    Daarom ook geen achtergrond bekend, en daarom ook nu maar alvast gezaaid; Wordt het niks, is er niet veel verloren.

    Korte rokjes dit weekend ?smiley-signs013.gif

    QNQ201604.171.JPG

    Yiihaaaaaa...latermaarweer
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      God was never on your side..

      Comment


        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ben stoned van je topic.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          Comment


            Dusse ik trek gisteren een pizza uit de la, komt me daar toch een wietlucht tegemoet uit de vriezer...!
            Poeheej, da's niet zo'n strak plan dus, beter gewoon drogen en in een luchtdichte trommel bewaren.
            Raar dat je daar nooit iets over leest heh, als iemand weer eens aanraadt om knipsels in te vriezen. Da's best een belangrijk dingetje.
            Als je kids net een Raketje uit de vriezer willen halen, gaat ze dat wel opvallen natuurlijk.
            Ik stop vers knipsel eerst in een zipbag en dan in tupperware doos en vries dat dan in. Nu werkt mijn neus als roker niet optimaal maar kan niet zeggen dat mijn vriezer dan enorm naar wiet ruikt.

            Comment


              flirt.gif
              Net nog, toen ik naar de foto van die kikkers keek.
              Neehoor, Aailufjoe

              De Holy Princess

              solange.JPG

              Da's nog aardig gelopen zo.
              Ze ruikt ook een stuk aangenamer dan de Kush.
              Bij deze is het vooral de C99 die je ruikt, een beetje zoet, en dat staat me wel aan.

              QNQ201604.173.JPG QNQ201604.176.JPG

              Tja, hoeveel foto's kan je maken van 1 plantje.
              Als het er nou nog een beetje uitzag, maar da's ook een gepasseerd station.

              Niet zo bar veel foto's meer in ieder geval, want ze is inmiddels om.
              Het aantal dagen op deze foto's klopt geloof ik niet helemaal, maar who cares.
              als ik me niet vergis heeft deze ruim 8 weken echte bloei gehad, da's mooi.
              Benieuwd hoeveel zaadjes eruit komen, want dat topje moet ook eerste goed drogen.

              QNQ201604.174.JPG

              Ze hangt in de kelder, eigenlijk vooral omdat ik vorige week meteen commentaar kreeg toen er visite kwam, dat het wel een wietkwekerij leek hier.
              Bijkomend voordeel is het klimaat in de kelder: Donker bij een LV van 60% en een temp van 20 kleinnulletje C.
              De afzuiger staat 24/7 op 95V via de variac, dus die draait heel rustig.

              Net nog even wezen kijken, en de topjes omgedraaid.
              Omdraaien doe ik omdat er anders een platte kant aan de toppen zit
              M'n knipafval en fluff ligt er ook te drogen, op de laatste uigave van het plaatselijke suffertje dus geen foto's daar van.

              Voila, dat was de laatste plant die binnen stond.
              De autoflower, Big Devil, staat buiten sinds de vorige post en dat gaat ook buitengewoon.
              Het heeft zoveel geregend dat ik er nog helemaal niks aan gedaan heb, en da's mooi.

              QNQ201604.175.JPG

              Afgelopen week ook even wat muizen weggevangen uit de schuur.
              Het buitenseizoen begint weer en elke keer het risico dat er een muis in je nek springt als je wat pakt is niet relaxed.

              QNQ201604.177.JPG

              Ik heb er inmiddels 8 gevangen die niet konden zwemmen.

              QNQ201604.178.JPG
              Deze jongen kan wel zwemmen.
              Maar dat heeft niks met wiet te maken.

              Druk in de tuin, dusse, wanneer de volgende update ? i dunno...We zien wel.
              Tot dan dan.

              smoking.gif
              Levelling up!
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                God was never on your side..

                Comment


                  Comment


                    QNQ201604.180.JPG

                    Ik heb die al vrij vroeg bestoven, en dat is wel te zien, bijna geen slechte of onderontwikkelde zaden, ik denk dat ik er totaal 5 afgekeurd heb.
                    Blijft over een mooi zakje met 65 goeie zaadjes.
                    QNQ201604.181.JPGhappyhappyjoyjoy.JPG

                    Big Devil autoflower.

                    QNQ201604.184.JPG

                    Deze dame staat sinds 1 april 24/7 buiten, en ik heb er nog totaal niets aan hoeven doen.
                    Da's mooi, dan wordt ik daar niet moe van ook.
                    Ze is wel een beetje gestrekt sindsdien, maar da's niet verkeerd in dit geval, zo kan die mega-hoofd-kola-top vrij heen en weer zwiepen straks.
                    Waarschijnlijk door de kou is ze al wel vrij lang bezig met in bloei gaan.
                    Er zitten wat sprietjes bovenin, maar het ontwikkelt nog niet door.
                    Voila, we zullen zien wat het brengt eh...
                    Ik doe gewoon wat buiten, mede omdat mijn rookvoorraad er niet vanaf hangt. Die komt van de binnenkweek.
                    Buiten is gewoon voor de fun, om wat strains te testen en als er iets te oogsten is komt het allemaal bij elkaar (na een proefdampje natuurlijk) in een grote zak met ijsblokjes enzo.

                    Ondertussen nog wat nieuwe autobloemers in potjes gedaan.

                    QNQ201604.183.JPGQNQ201604.185.JPG

                    Wat regulier ongeregeld voor m'n kleine neefje.
                    Die is al 3 jaar achter elkaar zaadjes aan het kiemen achter z'n raam, dus je begrijpt dat dat lange zwakke stengels oplevert waardoor z'n plan steeds mislukt.
                    Dit keer vroeg hij weer zaadjes aan me, en ik heb er alvast een paar voorgegroeid voor 'm, zodat hij ze over een weekje mooi meteen in de tuin kan zetten.
                    Verder nog wat tomatensoep en pastasaus erbij, in potentie, maar tomaten blijkt elk jaar een moeilijk plan. Misschien heb ik gewoon de verkeerde soortjes, of hebben ze meer aandacht nodig.
                    We zien het wel ey, we vullen de potten we kiemen de groenten en we schoffelen het onkruid.
                    Als het niet zo koud is buiten tenminste...

                    c50.png
                    Gister wel even een flink stuk wezen trappen, om de conditie weer een beetje op peil te brengen.
                    Heerlijk weer, een stuk beter dan zondag, toen ben ik ook weggeweest, en heb twee uur zitten vernikkelen op m'n fiets. coldcase.gif

                    QNQ201604.182.JPG

                    Allright, tot zover de snelle update, hopelijk volgende keer weer wat meer plaatjes.

                    Ciao spaghetti
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          Comment


                            koppie thee en een Kush jointje en voor ik het wist had ik het halve huis nog gestofzuigd, de was opgevouwen en de afwas gedaan.

                            hee q, toch raar eigenlijk zon indica die meer een high geeft, je zou toch meer bodystoned verwachten als je kijkt naar genen, denk jij dat dit genetische modificatie
                            haha of is dit gewoon de simpele reden van vroeger oogsten bij afbloeien = niet zon killer meer een energieker wietje gr Jh ( kan vergleerd gegaan zijn met m'n gsm ivm
                            lettertype)

                            Comment


                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X